WTC_Edodenhertog.jpg


Tork Vision Renhold* markerer en ny epoke innen rengjøring

Takket være denne driftsledelsesprogramvaren for datastyrt rengjøring er tiden det tar å rengjøre toalettrommene i World Trade Center Amsterdam (WTC) redusert med 27 %, mens tilgjengeligheten på håndtørk og toalettpapir har gått opp til nesten 100 %. Som et resultat av dette har antallet klager blitt redusert til et absolutt minimum.
 
Rundt 350 selskaper har base i WTC Amsterdam, et kontorkompleks med mer enn 125 000 kvadratmeter arbeidsflate. WTCs ni tårn tar imot 5–6000 arbeidere hver arbeidsdag. Dette betyr at WTC Amsterdam er den største samlingen av kontorbygninger i Nederland.
 
Forbedret renholdskvalitet og lave kostnader
Etter en vellykket test av Tork Vision Renhold* i et av tårnene, begynte D&B The Facility Group og WTC Amsterdam å bruke driftsledelsesprogramvaren i begynnelsen av 2018. Edo den Hertog, Chief Operating Officer for D&B sier: «Konkurransen er sterk i rengjøringsbransjen. Det er mange diskusjoner om kostnad, men til syvende og sist ønsker en kunde som WTC Amsterdam det beste av det beste. Lokalene må være i tipp topp stand for at leietakerne skal være fornøyde. Det er derfor vi alltid ser etter muligheter for å bringe innovasjon til kundene. Tork Vision Renhold* lar oss forbedre kvaliteten mens kostnadene holdes nede, noe som er en unik kombinasjon i rengjøringsbransjen.» 
 
Data i sanntid sparer tid
Tilkoblede enheter over hele bygningskomplekset samler inn informasjon om refillnivåer og besøkstall. Sander Borggreve, driftsleder i WTC Amsterdam, sier: «Bruken av de forskjellige områdene og etasjene varierer. Med sanntidsinformasjon trenger ikke rengjørerne bruke hele dagen på å gå frem og tilbake for å sjekke hvert område. På denne måten sparer vi tid og derfor også penger.» 
 
En ny måte å jobbe på
Elmer Engel, forretningsleder for D&B, sier: «Denne nye, smarte måten å jobbe på er en betydelig endring for rengjørerne. Takket være sanntidsinformasjon kombinert med kvalitetsvurderinger gjort i programvaren, vet vi nøyaktig hvor og når rengjøring trengs.» 
 
«Nye teknologiske innovasjoner som Tork Vision Renhold* lar oss forbedre tjenestene. Ved å spare tid på unødvendige rengjøringsrunder og dispensersjekker, kan vi dedikere mer av oppmerksomheten vår på å tilby en førsteklasses tjeneste. Det personlige preget vil alltid være der», sier Edo den Hertog. Sander Borggreve tilføyer: «Vi står ved begynnelsen av en ny standard innen rengjøring. Dette er en god start. Jeg gleder meg til å se hva fremtiden vil bringe til bransjen vår.»
 
 
 
* Tork Vision Renhold var tidligere kjent som Tork EasyCube®
Edo den Hertog, Chief Operating Officer for D&B Facility Group
«Tork Vision Renhold* lar oss forbedre kvaliteten mens vi holder kostnadene nede, noe som er en unik kombinasjon i rengjøringsbransjen.»
Edo den Hertog, Chief Operating Officer for D&B Facility Group (*Tork Vision Renhold var tidligere kjent som Tork EasyCube)