uber-testimonial-800x500.jpg 


Tork Vision Renhold* gir høyere rengjøringskvalitet, og forbedrer kundetilfredsheten og engasjementet til personalet

Rengjøringsbedriften La Providence har implementert driftsledelsesløsningen Tork Vision Renhold* hos Uber i Paris, og resultatene er imponerende. Ikke bare har renholdsskvaliteten blitt høyere. Rengjøringen utføres også mer effektivt, og arbeidssituasjonen til personalet har blitt forbedret.
 
Tork Vision Renhold* har revolusjonert rengjøringsindustrien. Programvaren gir en helt ny måte å jobbe på, der renholdskvaliteten oppgraderes betydelig, samtidig som rengjøringsteamenes arbeid tilføres verdi. La Providence har valgt denne innovative løsningen for sine kunder. «Den er i tråd med vår digitale strategi, som sikter mot å optimere servicekvaliteten og forbedre arbeidssituasjonen og motivasjonen til de ansatte. Takket være informasjonen som samles inn i sanntid, har vi et tydelig og pålitelig bilde av flyten og aktiviteten i lokalene. Vi forbedrer effektiviteten, kvaliteten og driftsytelsen», forklarer Hicham Bouayad, Business & Digital Project Director ved La Providence. 
 
Eliminerer unødvendige oppgaver
For Diane Sinald, Janitorial Account Manager ved La Providence, betyr Tork Vision Renhold* bedre arbeidsorganisasjon. «Programvaren eliminerer unødvendig rengjøring og dispensersjekker, slik at teamene kan jobbe mer smidig.» Dette bekreftes av Rousna Dumond, rengjører ved La Providence. «Programvaren er veldig visuell og enkel å bruke. Med de intuitive fargekodene med informasjon i sanntid forteller programvaren meg hvor jeg må gå for å gjøre rent eller fylle på. Det er mer praktisk og komfortabelt.»
 
En positiv innvirkning på engasjementet til personalet og tilfredsheten blant brukerne.
Til dags dato bruker La Providence Tork Vision Renhold* på seks steder, der totalt 1183 tilkoblede enheter overfører informasjon i sanntid om rengjørings- og påfyllingsbehov. Den siste kunden som har fått fordelen av Tork Vision Renhold* er det store kontoret til Uber Europe & Middle East i Paris. For Pascale Porée, Regional RUN Manager – West & South Europe ved Uber, er nøkkelen å «alltid sikre velværet til våre ansatte og besøkende ved å tilby et arbeidsmiljø av svært høy kvalitet. Vi tar også vare på rengjøringspersonalet vårt, og ønsker å gjøre arbeidet deres mer meningsfylt. Tork Vision Renhold* hjelper oss med alt dette. Jeg brukte allerede programvaren i den forrige jobben min, og det var naturlig å implementere den hos Uber også. Programvaren hjelper oss med å være mer proaktive. Det er en vinn-vinn-situasjon: De ansatte er svært fornøyde med den høye kvaliteten på rengjøringen, og renholdsressursene kan jobbe mer effektivt og komfortabelt.»
 
«Nøkkelen er å alltid sikre velværet til våre ansatte og besøkende ved å tilby et arbeidsmiljø av svært høy kvalitet.»
Pascale Porée, Regional RUN Manager – West & South Europe ved Uber
 
«Takket være informasjonen som samles inn i sanntid, har vi et tydelig og pålitelig bilde av flyten og aktiviteten i lokalene.»
Hicham Bouayad, Business & Digital Project Director ved La Providence
 
 
 
* Tork Vision Renhold var tidligere kjent som Tork EasyCube®.
Uber
«Programvaren forteller meg nøyaktig hvor jeg må gå for å gjøre rent eller fylle på. Det er mer praktisk og komfortabelt.»
Rousna Dumond, rengjører ved La Providence