
Ny pakkeløsning fra Tork kan hjelpe administrasjonsansvarlige med å møte økte krav til kontorhygiene
Med økende forventninger og krav til hygienestandarder på offentlige steder, blir ikke administrasjonsoppgaver og rengjøring lenger sett på som grunnleggende oppgaver, men som en nøkkelkomponent i hver organisasjon. For å hjelpe administrasjonsansvarlige med å møte de høye kravene, har Tork® satt sammen den nye Tork Kontorhygiene-pakken™. Det skreddersydde tilbudet består av et utvalg av produkter, tjenester, verktøy og støtte som oppfyller deres behov, og kan hjelpe med å gjøre kontoret klart for gjenåpning.
Presset på administrasjonsansvarlige har økt på grunn av COVID-19. Ifølge en forskningsstudie fra Kantar forventer syv av ti ansatte at arbeidsgiveren deres skal tilby ekstra rengjøringsrunder for å sikre hygienen. I tillegg sier 77 prosent av allmennheten at de føler seg mer utrygge ved å bruke uhygieniske fasiliteter som offentlige toaletter på grunn av COVID-19.
For å hjelpe administrasjonsansvarlige med å sikre den nye hygienestandarden, har Tork laget Tork Kontorhygiene-pakken. Den nye hygienepakken tilbyr administrasjonsansvarlige en skreddersydd løsning basert på deres behov og utfordringer i forskjellige områder på arbeidsplassen: Resepsjonen, kontorområder og konferanserom, toaletter, pauserom og hele kontorbygget.
Hygienepakken inkluderer Tork-produkter, tjenester, verktøy og støtte til administrasjonsansvarlige for å hjelpe dem med å møte økt rengjøringsbehov, og for å demonstrere at kontoret er trygt og rent. Den skreddersydde løsningen sørger for at administrasjonsansvarlige optimaliserer ressurser og tid, noe som resulterer i en mer effektiv rengjøring og frigjør tid til mer og grundig rengjøring. Tork Kontorhygiene-pakken hjelper også administrasjonsansvarlige med å oppnå sine bærekraftsmål og sørger for at kjøp lever opp til bærekraftskrav, samt passer inn i budsjettet.
– I en tid som denne er det viktigere enn noen gang å adressere de virkelige smertepunktene som administrasjonsansvarlige sliter med. For eksempel å sikre et trygt og sunt arbeidsmiljø, høye og konsistente regjøringsstandarder, optimalisere rengjøringseffektiviteten, samt sørge for at prossesser og kjøp er bærekraftige og miljøvennlige, sier Christine Skjerven Rød, Markedssjef, hos Tork.
Hygienepakkeløsningen er basert på innsikt fra en undersøkelse med 400 fagpersoner innen administrasjonsledelse i USA, Frankrike og Tyskland. Undersøkelsesresultatene peker på det faktum at forbedring av rengjøringskvaliteten og å kunne tilby et hygienisk og sunt arbeidsmiljø er topprioritet for administrasjonsansvarlige. Tork Kontorhygiene-pakken addresserer behovene til administrasjonsansvarlige og gir råd om hvordan man best kan navigere i en ny virkelighet, samtidig som den støtter dem med utfordringene de står overfor for å sikre trygge miljøer for alle.
Ny trendrapport dekker de viktigste trendene for administrasjonsansvarlige
Som et ekstra verktøy som hjelper administrasjonsansvarlige å gjøre kontoret klart for arbeid igjen, har Tork utviklet en trendrapport. Trendrapporten er viktig for dem som ønsker å få en bedre forståelse av hvordan COVID-19 har endret hygienekrav på kontorer og offentlige rom, noe som er kritisk når man skal sikre den nye hygienestandarden og en tryggere kontoropplevelse.
Om Tork
Tork tilbyr profesjonelle produkter og tjenester for hygiene til kunder over hele verden. Kundene er alt fra restauranter og helseforetak til kontor, skoler og næringsvirksomhet. Produktene våre inkluderer dispensere, tørkepapir, toalettpapir, såpe, servietter og våtservietter, men også programvareløsninger for datastyrt rengjøring. Gjennom ekspertisen vår innen hygiene, funksjonell design og bærekraft, har Tork blitt en markedsledende aktør som oppfordrer kunder til å tenke langsiktig, slik at de alltid er beredt. Tork er et globalt Essity-varemerke og en engasjert partner for kunder i mer enn 110 land. For å holde deg oppdatert på nyheter og innovasjoner fra Tork besøk www.tork.no
Om Essity
Essity er et verdensledende selskap innen hygiene og helse. Vi har dedikert oss til å forbedre folks helse og velvære ved hjelp av produktene og tjenestene våre. Navnet Essity stammer fra ordene essensielle og nødvendige. Vår bærekraftige forretningsmodell skaper verdi for mennesker og natur. Salg gjennomføres i omtrent 150 land under de verdensledende varemerkene TENA og Tork, og andre store varemerker som JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda og Zewa. Essity har rundt 47 000 ansatte. I 2020 utgjorde netto salg omtrent 13,3 milliarder dollar. Hovedkontoret ligger i Stockholm, Sverige, og selskapet er børsnotert på Nasdaq Stockholm. For mer informasjon se www.essity.com.