For å redusere antallet klager er det lurt å starte der klagene oftest dukker opp: toalettrommene. De er kilden til mer enn 45 % av klager.* Tork tilbyr bærekraftige hygieneløsninger som sikrer god og effektiv drift av toalettrommene.
* Statista: Nord-Amerika: Gjennomsnitt av 185 respondenter (oppdragstakere i bygg og anlegg / leverandører av kommersielt renhold) fra 2017 til 2021.
** Anslaget er basert på en livsløpsvurdering gjennomført av en tredjepart i tråd med standardforhold i EU, hvor det ble tatt hensyn til unngåtte prosesser fra alternativ bruk av nyproduserte fibre og strøm. Den potensielle reduksjonen av CO2e i kg ble beregnet basert på resultatet av livsløpsvurderingen og den innsamlede vekten som ble rapportert til oss. Anslaget bør ikke brukes til å regne ut faktisk karbonavtrykk eller andre rapporteringsformål.
Tork, et varemerke fra Essity – et ledende globalt hygiene- og helseselskap. Hver dag brukes produktene, løsningene og tjenestene våre av en milliard mennesker over hele verden. Vi har som mål å forbedre velvære til fordel for forbrukere, pasienter, pleiere, kunder og samfunnet. Produktene våre selges i rundt 150 land under de ledende globale varemerkene TENA og Tork, samt andre sterke varemerker som Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic og Zewa. I 2023 omsatte Essity for rundt 147 millarder svenske kroner (13 milliarder Euro) netto og sysselsatte 36 000 personer. Selskapets hovedkontor ligger i Stockholm, og Essity er børsnotert på Nasdaq Stockholm. Du finner mer informasjon på www.essity.com