Xpress Yourself. Øk inntektene.

dispenser_original.jpg
Tork Xpressnap er det eneste serviettdispensersystemet som reduserer serviettforbruket og tilbyr et digitalt ‘gjør-det-selv’ markedsføringsverktøy, som lar deg opprette og dele ditt markedsføringsbudskap øyeblikkelig på sosiale medier, eller skrive det ut og vise det i din dispensers Ad-a-Glance® annonsepaneler. 
 
Det er enkelt å opprette en annonse. Bare følg disse fire raske stegene.

  1. Bestem deg for budskapet
  2. Velg en mal eller lag din egen
  3. Lagre ditt design
  4. Promoter ditt budskap i butikk og på sosiale medier!
 

Lær hvordan Ken og Grace bruker Tork Xpressnap for å øke inntektene

Ved å være kreativ med personlige markedsføringsbudskap og profesjonelt design, støtter du virksomhetens mål for å øke trafikk, mersalg og gjentatt handel. Restauranteierne Ken og Grace deler sine historier om hvordan de bruker Tork Xpressnap for å øke inntektene.
 
Her får du tre måter som Tork Xpressnap kan hjelpe deg med å nå forretningsmålene dine:

  • Bli sosial

    78 % av de som går på uformelle restauranter følger restaurantrelatert innhold på sosiale medier. Bruk det digitale verktøyet vårt for å opprette unike budskap og publiser dem direkte på dine sosiale mediekanaler for å øke trafikken til din restaurant.

  • Vær personlig

    62 % av restaurantgjengere vil med større sannsynlighet komme tilbake til restauranten hvis de føler at de hadde en personliggjort opplevelse. Så bruk det digitale verktøyet vårt for å dele restaurantens historie, samfunnsengasjement eller spesialtilbud. Restaurantgjengere anser disse som lojalitetsbyggende.

  • Vis frem

    21 % av de som går på uformelle restauranter vil sannsynligvis bruke mer penger enn planlagt, hvis de blir presentert et fristende displaybudskap ved bordet, som for eksempel bilder av en ny forrett, drikke eller dessert. Frist dem med ditt skreddersydde markedsføringsbudskap – laget her på få minutter.

  • 57 % av restaurantgjengere er enige i at en personlig tilrettelagt opplevelse rettferdiggjør høyere priser.
  • 40 % av restaurantgjengere liker å se introduksjonen av nye menyvalg i sin nyhetsstrøm på sosiale medier.

Want Tork Xpressnap in Your business?

Contact us today!

Kontakt oss

Skriv inn fornavn
Skriv inn etternavn
Skriv inn gyldig e-postadresse
Vennligst fyll inn bedrift
Vennligst fyll inn ditt telefonnummer
This form asks for your contact details so we can respond to your inquiry via email. Have a look at our terms of use and privacy policy for a detailed description of how we protect and manage your submitted data.
Please confirm that you have read the information concerning the personal data and the terms of use.

Thank you, we have received your message.

Steng

Ansvarsfraskrivelse fra undersøkelse

*Undersøkelsen ble utført mellom 17. november og 13. desember 2017, blant et utvalg av 8289 europeere i alderen 18–60, som hadde spist på en restaurant minst én gang i løpet av den siste måneden. Det uavhengige firmaet United Minds utførte undersøkelsen ved bruk av webpaneler fra Cint.