tork winter 2017 original.jpg
Hoteller

Dekk bordet for en uforglemmelig vintermiddag

29/12/2017

Vinteren er en sesong av kontraster. Det er da den døsige naturen møter sporty aktiviteter. Is og snø møter vedkubber og sprakende flammer. Så, når det begynner å bli kaldt ute, hva passer bedre enn et varmt måltid innendørs? La oss dekke bordene med en moderne vri på en middag med vintertema –med Linstyle® Middagsservietter.

Det er et ordtak som sier: “Det trengs kun en stråle med lys for å jage vekk alt mørket». Dette passer perfekt med vår borddekking for sesongen. Inspirert av lys, vinterlandskap og den fortryllede mystikken av en mørk skog. For denne borddekkingen velger vi å arrangere dekorasjonene rundt hvite middagstallerkener. Ved så å legge til sesongens blomster og deler av tre, lyst opp av levende lys, har vi satt tonen for en uforglemmelig middagsstund.

Utnytt dine grå områder tork winter 2017 13944.jpg
For å komplementere den hvite og triste fargepaletten valgte vi Linstyle® Middagsservietter I hvit og antrasitt. Med utseende og følelsen av ekte tekstil, er Linstyle® merkbart mykere og tykkere enn standard papirservietter. Det vil tilføye en elegant følelse av lin til bordet , men uten bryet med å sortere, vaske og stryke før hver bordsetting. Den rike antrasittfargen er også en perfekt match når du ønsker å tilføye en mørkere tone. Ved å brette to middagsservietter rundt hverandre kan du lage en enkel, men klassisk menyholder..

Overlat det til naturen

Naturlige elementer er veien å gå når du dekker et vinterbord. Derfor overlater vi resten til naturen selv. Deler av tre utgjør perfekte brikker for de levende lysene. Bruk sesongens blomster for å legge til farge.

Vinteren er her, så ta det med ro. Og ha en flott middagsstund.

Her er din sjekkliste for borddekkingen:
1. LinStyle® Middagsservietter tilføyer elegance, med utseende og følelsen av ekte tekstil
2. Farger – Kombiner en nøytral basefarge – fremhev med farger fra naturen
3. Få frem vinterstemningen med levende lys

Tork produkter brukt til borddekkingen:
• Tork LinStyle® Hvit Middagsserviett, Art. 478711
• Tork LinStyle® Antrasitt Middagsserviett, Art. 478882

Informasjon

Tork er et Essity varemerke. Essity er et ledende globalt hygiene- og helseselskap som utvikler, produserer og selger produkter innenfor personlig pleie, papir til hjemmebruk og profesjonelle hygieneprodukter og løsninger til bedriftsmarkedet. For mer informasjon se www.essity.com.

Essity Norway AS

Fredrik Selmers vei 6