STNHS Original.jpg

Ny nettside hjelper virksomheter med å overholde de nye hygienekravene

02/11/2020

Tork tilbyr nyttige ressurser, verktøy og løsninger for virksomheter som gjenåpner for publikum og som må tilpasse seg en annerledes hverdag.

Essity-varemerket, Tork, tilbyr verktøy og informasjon spesielt utarbeidet for å hjelpe virksomheter med å imøtekomme strengere krav og større forventninger til god hygiene. På den nye nettsiden blir virksomheter møtt av en praktisk portal som inneholder nødvendig informasjon for å planlegge gjenåpning og utarbeide nye hygienerutiner. Det finnes blant annet et gratis nedlastbart «Back to Business»-verktøysett, som virksomheter kan bruke for å gjøre det enklere å tilpasse seg den nye normalen og sørge for at publikum føler seg trygge.

Tork har bred internasjonal erfaring innen profesjonell hygiene, og med å bistå virksomheter med sin kunnskap og ekspertise som trengs for å innfri – og overgå – de stadig større forventningene til god hygiene.
Nylig svarte 81 prosent av respondentene i en internasjonal undersøkelse at de forventer bedre hygiene på offentlige toaletter, enn det som var tilfellet før COVID-19 . Dette viser at gode hygienerutiner er viktigere enn noen gang.

– Denne perioden har vært utfordrende for mange virksomheter – både for dem som har holdt åpent hele tiden, og alle som har måttet operere med begrenset kapasitet i påvente av bedring i smittesituasjonen.
Hygienekravene og publikums forventninger til god hygiene har økt. Hvor godt nye hygienerutiner praktiseres kommer til å bli fulgt tett nå som flere gjenåpner og ønsker ansatte og kunder velkommen tilbake, sier Don Lewis, leder for profesjonell hygiene i Essity.

– Tork tilbyr veiledning og innsikt basert på flere tiår med erfaring og i tråd med oppdaterte anbefalinger fra internasjonale helseorganisasjoner. Målet vårt er å sikre hygieniske omgivelser og å hjelpe kundene med å tilpasse seg en ny og utfordrende hverdag der strenge hygienekrav må overholdes, fortsetter Lewis.

Noen av ressursene virksomhetene kan benytte seg av:
Et gratis «Back to Business»-verktøysett med tilpasningsmuligheter. Her er skilting og sjekklister som kan brukes i planleggingsarbeidet før gjenåpningen.
Et informasjonsskriv, infografikk og opplæringsvideoer som beskriver hvordan ulike hygieneløsninger, som tørkepapir, hudpleieprodukter, lommetørklær og serviettsystemer bidrar til renere og tryggere omgivelser.
Torks produktanbefalinger som kan hjelpe virksomheter med å overholde de nye hygienekravene.

Besøkende på nettsiden får også tilgang til «Trygg på jobb»-verktøysettene som ble utarbeidet tidligere i år. Disse inneholder nyttige tips, guider og produktinformasjon for ulike virksomheter; som kontorer, institusjoner for høyere utdanning, produksjonsbedrifter, helseinstitusjoner og serveringsbransjen.

for å laste ned gratis materiell, og å lære mer om hvordan Tork bistår virksomheter med å sikre god hygiene.

Tork er med på årets Interclean Amsterdam Online 2020 fra 3. til 6. november for å bygge videre på initiativet om å sikre en ny hygienestandard.
Som hovedsponsor av det virtuelle arrangementet vil Tork ha innslag og være med på paneldiskusjoner for å dele kunnskap, verktøy og inspirasjon under og etter arrangementet. Høydepunktene inkluderer å sikre og optimalisere hygienestandarder med datadreven vask og Tork EasyCube®, Torks løsninger for overflatevask samt Torks løsninger for håndhygiene og hudpleie. For å melde deg på Interclean Amsterdam 2020 på nett, vennligst klikk her.

E-post: sarah.benson@essity.com