spring table_original.jpg
Spisesteder

Nyt en vårlig borddekking

06/04/2018

Denne lange og kalde vinteren har vart altfor lenge, ikkesant? Så, når våren endelig ankommer trenger vi alle vår del av de livlige fargene. Det grønne og vakre. Liv og blomstring. Hvorfor ikke gi dine gjester litt ekstra vårstemning til middag? Slik får du det til.

For vår borddekking har vi valgt et palett av levende pastellfarger, med selskap av grønt på toppen av hvite duker, boller og tallerkner. Siden våren er en sesong i blomstring, toppet vi opplevelsen med ranunkler og kirsebærkvister i gjenbrukte syltetøyglass. Når vi snakker om grønt; blomsterknopper fra kirsebærkvistene utgjør også perfekte dekorasjoner på på den hvite duken.

Tekstilfølelse uten bryderietspring table.jpg
For å male det fullstendige bildet av vår, må du også inkludere de små detaljene. I dette tilfekket er Tork Linstyle Middagsserviett veien å gå. Laget for å se og føles som ekte tekstil, er Linstyle engangsservietter og duker idelle, uten bryderiet med vasking, sortering og stryking. I dette eksempelet har vi brukt to servietter for hver gjest; en større serviett som plasseres på personens fang, og en liten pent brettet til en lomme for bestikk.

På utkikk etter videoer for bretting av servietter?
Når vi snakker om serviettbretting; på Tork Youtubekanalen finner du mange nye, inspirerende steg-for-steg videoer som viser hvordan du bretter med Tork Linstyle servietter. Sjekk det ut!

Tork produkter brukt for borddekkingen:
• Tork LinStyle® Hvit Middagsserviett, 1/4 brett: Art. 478711
• Tork LinStyle® Pistasj Middagsserviett, 1/4 brett: Art. 478876