peakServe_industry_pr_washroom_original.jpg

Tork hjelper produksjonsbransjen å møte den nye hygienestandarden

11/01/2021

Tork PeakServe, hygiene- og rengjøringssystemer gir industribransjen løsninger i møte med de nye hygienekravene.

Helse- og hygieneselskapet Essity er den globale produsenten av merkevaren Tork. Tork tilbyr profesjonelle hygieneprodukter tilpasset industribransjen, slik at produksjonsanlegg kan oppnå hygienekrav og øke produktiviteten. Blant produktene finner man Tork PeakServe håndtørk dispenser, samt et bredt utvalg produkter for overflaterengjøring.

Produktserien Tork PeakServe har nylig blitt utvidet og kommer med den revolusjonerende continuous-teknologien. Med funksjoner som komprimert refill og rask utmating, sørger håndtørk dispenseren for god flyt, helt uten avbrudd. Den utvidede produktserien tilbyr en rekke løsninger for håndtering av travle områder.

I produksjonsanlegg kreves det grundig vask av overflater for å sikre god hygiene. Dette for å hindre krysskontaminering som spres gjennom ofte brukte berøringsflater. Høykvalitetsdispenserne i Tork Performance-kategorien har fleksible monteringsmuligheter, slik at bedrifter kan utplassere dem der behovet er størst.

Ordentlige hygienestasjoner kan skape gode vaner for de ansatte, spesielt hvis de plasseres strategisk utover arbeidsplassen. Tork hånddesinfeksjon-dispensere bidrar til å opprettholde god hygiene, og Torks brukerveiledning, plassering av dispensere i produksjonslokaler, gir informasjon om korrekt plassering.

-For å trygge helsen og sikkerheten til de ansatte, samt sikre bedriftens produktivitet, må hygienetiltak prioriteres også i fremtiden, sier Steffen Eriksen, Account Manager hos Essity, Professional Hygiene. «Torks produkter har et bredt utvalg løsninger og ressurser som sikrer både hygienestandarder og produksjonsbehov. Med valg av riktig løsning på rett sted, kan effektiviteten øke uten å gå på akkord med hygienerutiner.»

Les mer om hvordan du kan sikre de nye hygienestandardene her: