Original_manufacturing_covid19.jpg

TORK LANSERER «TRYGG PÅ JOBB»-INFORMASJONSPAKKE FOR Å STØTTE INDUSTRIBEDRIFTER OG ESSENSIELLE ARBEIDERE

05/07/2020

"Trygg på jobb»-informasjonspakken tilbyr industribedrifter for essensielle varer tips for håndhygienepraksis samt robuste retningslinjer for renhold for å beskytte helsen til de ansatte og gi færre avbrytelser av driften.

Tork har lansert en ny informasjonspakke, «Trygg på jobb», som svar på COVID-19-pandemien. Den skal hjelpe selskaper og essensielle arbeidere med å holde seg trygge og i stand til å fortsette det gode arbeidet sitt. Torks «Trygg på jobb»-informasjonspakke er en fullverdig nettbasert ressurs med den mest oppdaterte hygiene-informasjonen og -anbefalingene for selskaper. Som en global leder innen profesjonell hygiene tilbyr Tork innsikt og ressurser basert på flere tiår med erfaring, kombinert med oppdaterte anbefalinger for folkehelse, for å hjelpe selskaper med å forhindre spredning av smitte og å holde de ansatte trygge.

Som en del av dette har Tork utviklet «Trygg på jobb: Informasjonspakke for industri» for å hjelpe selskaper som produserer essensielle varer med å sikre at retningslinjer for rengjøring og sikkerhetsprosedyrer for ansatte samsvarer med anbefalinger fra autoriteter innen folkehelse, som for eksempel Verdens helseorganisasjon. Informasjonspakken gir selskaper verktøy og ressurser for å sikre at lokalene deres fortsetter å være trygge og hygieniske for de ansatte gjennom pandemien og tiden etter.

– Industriarbeidere jobber hardt for å sikre at folk får de varene de trenger i disse utfordrende tidene. Tork utviklet «Trygg på jobb»-informasjonspakken for industribedrifter for å sikre at deres essensielle arbeidere har de nødvendige ressursene for å fortsette med og ytterligere styrke prosedyrene for rengjøring, slik at driften foregår på en trygg måte, sier Jenny Turner, markedssjef for industri i Essity Professional Hygiene, og legger til:

– Ledere i industrien skal føle seg sikre på at disse ekspertanbefalingene vil hjelpe dem med å fortsette å holde lokalene sine trygge og hygieniske nå og i tiden framover.

Anbefalingene fra «Trygg på jobb: Informasjonspakke for industri» inkluderer:
• Prosedyre for korrekt håndhygiene for industriarbeidere, inkludert metoder for å sikre at den overholdes
• Forbedret prosedyre for rengjøring av overflater for å sikre at industriarbeidsplasser fortsetter å være hygieniske
• Anbefalinger for å gjennomgå industriarbeidsplassers standard driftsprosedyrer for å inkorporere fysisk distanse-tiltak, med alternative anbefalinger hvis det ikke er mulig med fysisk distanse

For å laste ned «Trygg på jobb: Informasjonspakke for industri» og lære mer om hvordan Tork støtter selskaper gjennom COVID-19-pandemien, besøk tork.no/torkcampaigns/corona-virus.