rags_original.jpg
Tørking og rengjøring

Bruker du fortsatt verktøy fra 70-tallet?

21/11/2017

Bytt til Tork Rengjøringskluter og få jobben gjort raksere og med mindre anstrengelse. Filler tilhører fortiden, dagens industri trenger moderne verktøy som er utviklet for oppgaven.

Glem rotete hauger og og stykker av klær. Med Tork Rengjøringskluter i funksjonelle stativer og dispensere er rene og effektive kluter alltid tilgjengelig. Ingen tid kastes bort på å lete etter materialer og holde arbeidsplassen ryddig.

Dobbel absorpsjon
Tester viser at Tork Rengjøringskluter absorberer dobbelt så mye vann og olje som filler (hvite tøyfiller). Dette betyr at du kan bruke mindre materiale og fortsatt få mer gjort. Samtidig blir arbeid opptil 30 prosent lettere takket være strukturen og sammensetningen av klutene!

Mindre løsemiddel, lavere kostnader
Tork Rengjøringskluter gjør det mulig å bruke opptil 40 prosent mindre løsemiddel. Fortsatt vil de i gjennomsnitt veie åtte ganger mindre enn en fille. Ved å velge Tork kan du redusere kostnadene for farlig avfall og transport samtidig som du gjør noe bra for miljøet.

Kvalitetssystem og 5S
Hvis du vil være sikker på at bedriften scorer høyt ved revisjon er Tork et godt valg. Ved å bytte ut filler med kluter gjør det enkelt å følge 5S stegene og skape et moderne, rent og trygt arbeidsmiljø. Det er på tide å legge igjen fillehaugen der den hører TORK cleaning cloths.jpghjemme – i fortiden.