Washing-hands_420701_orginal.jpg

Rene hender – Nøkkelen til å holde seg frisk

09/08/2018

Hygiene gjort riktig kan redusere sykefravær, imponere besøkende, øke selvsikkerheten hos dine ansatte og bidra til en bedre virksomhet

Ettersom flere mennesker lever på farten, blir hudpleieløsninger utenfor hjemmet stadig viktigere. Toalettrom reflekterer en virksomhets verdier og kan etterlate et varig inntrykk hos gjestene – og hudpleieløsninger spiller en nøkkelrolle i opplevelsen av toalettrommet. Med vårt komplette utvalg av Tork Hudpleieprodukter kan vi guide våre kunder til å velge den riktige håndhygieneløsningen for deres toalettrom. Vårt utvalg av Tork Hudpleie tilbyr en rekke formula og dispensere for alle toalettrombehov.
 HygieneStand_4K_Rez.jpg
Formulaene har blitt dermatologisk testet for å sikre at de er trygge for brukeren og for å redusere risikoen for allergiske reaksjoner. Vi arbeider hardt for å redusere påvirkningen på miljøet og flesteparten av våre refills imøtekommer EU Ecolabel eller Svanemerkets strenge krav. Våre Red Dot Design Award-vinnende dispensere kommer i et komplett utvalg for å passe enhver toalettrom-preferanse, og vårt  sertifiserte «enkel i bruk» system forbedrer håndvaskopplevelsen for gjestene. Løsningen har forseglede refills med en ny pumpe og flaske hver gang, slik at renheten til våre såper er ivaretatt hele veien til sluttbruker.

Forbedret håndhygiene er den absolutt enkleste og effektive måten å forbedre helsen blant dine ansatte, besøkende og gjester. Med økningen i delte arbeidsområder og åpne kontorlandskap som oppfordrer til samarbeid, hevder 60 % av ansatte i åpne kontorlandskap at de er bekymret for hygienesituasjonen, spesielt ettersom undersøkelser viser at 42 % innrømmer å ha gått på jobb når de er syke*.

Sett hygiene i fokus hos din bedrift for å forbedre velvære blant dem du bryr deg om.

Nyttige lenker

*2013 SCA/BuzzBack study in the UK, USA, France, and Germany