Pascale Porée og Hicham Bouayad

Tork EasyCube® gir høyere kvalitet på rengjøringen, og forbedrer kundetilfredsheten og engasjementet til personalet

Rengjøringsbedriften La Providence har implementert driftsledelsesprogramvaren Tork EasyCube® hos Uber i Paris, og resultatene er imponerende. Ikke bare har rengjøringen fått høyere kvalitet. Den utføres også mer effektivt, og arbeidssituasjonen til personalet har blitt forbedret.

Tork EasyCube® har revolusjonert rengjøringsindustrien. Programvaren gir en helt ny måte å jobbe på, der rengjøringskvaliteten oppgraderes betydelig, mens rengjøringsteamenes arbeid tilføres verdi. La Providence har valgt denne innovative programvaren for sine kunder. «Den er i tråd med vår digitale strategi som sikter mot å optimere servicekvaliteten og forbedre arbeidssituasjonen og motivasjonen til de ansatte. Takket være informasjonen som samles inn i sanntid, har vi et tydelig og pålitelig bilde av flyten og aktiviteten i lokalene. Vi forbedrer effektiviteten, kvaliteten og driftsytelsen», forklarer Hicham Bouayad, Business & Digital Project Director ved La Providence. 

For Diane Sinald, Janitorial Account Manager ved La Providence, betyr Tork EasyCube® bedre arbeidsorganisasjon. «Programvaren eliminerer unødvendig rengjøring og dispensersjekker, slik at teamene kan jobbe mer smidig.» Dette bekreftes av Rousna Dumond, rengjører ved La Providence. «Programvaren er veldig visuell og enkel å bruke. Med de intuitive fargekodene med informasjon i sanntid forteller programvaren meg hvor jeg må gå for å gjøre rent eller fylle på. Det er mer praktisk og komfortabelt.»

Kontoret til Uber Europe and Middle East ligger i Paris En positiv innvirkning på engasjementet til personalet og tilfredsheten blant brukerne

Til dags dato bruker La Providence Tork EasyCube® på seks steder, der totalt 1183 tilkoblede enheter overfører informasjon i sanntid om rengjørings- og påfyllingsbehov. Den siste kunden som har fått fordelen av Tork EasyCube® er det store kontoret til Uber Europe & Middle East i Paris. For Pascale Porée, Regional RUN Manager – West & South Europe ved Uber, er nøkkelen å «alltid sikre velværet til våre ansatte og besøkende ved å tilby et arbeidsmiljø av svært høy kvalitet. Vi tar også vare på rengjøringspersonalet vårt, og ønsker å gjøre arbeidet deres mer meningsfylt. Tork EasyCube® hjelper oss med alt dette. Jeg brukte allerede programvaren i den forrige jobben min, og det var naturlig å implementere den hos Uber også. Programvaren hjelper oss med å være mer proaktive. Det er en vinn-vinn-situasjon: de ansatte er svært fornøyde med den høye kvaliteten på tjenesten, og rengjøringspersonalet kan jobbe mer effektivt og komfortabelt.» 

 

«Nøkkelen er å alltid sikre velværet til våre ansatte og besøkende ved å tilby et arbeidsmiljø av svært høy kvalitet.»

Pascale Porée, Regional RUN Manager – West & South Europe ved Uber

«Takket være informasjonen som samles inn i sanntid, har vi et tydelig og pålitelig bilde av flyten og aktiviteten i lokalene.»

Hicham Bouayad, Business & Digital Project Director ved La Providence

Programvaren forteller meg nøyaktig hvor jeg må gå for å gjøre rent eller fylle på. Det er mer praktisk og komfortabelt.

Rousna Dumond

Rengjører ved La Providence