• Fornøyelsespark

    Driftsledelse i fornøyelsesparken blir ‘spennende’

    Arenaer for fornøyelse og rekreasjon konkurrerer om billettsalg, gjestetilfredshet og kundelojalitet, og derfor er en personlig gjesteopplevelse svært viktig. Det kan imidlertid være en vanskelig oppgave å holde en fornøyelsespark ren. Det krever mye av personalet å holde oversikten over mange toalettrom med like stor pågang som karusellene, spesielt når de er spredt over et stort område.
    Da jeg først hørte om Tork EasyCube tenkte jeg «Dette er fantastisk», sier Allgeier. «Det var noe jeg aldri hadde sett før, og jeg visste at vi helt klart kunne dra fordel av å bruke det i parken.»
    Jake Allgeier
  • Detaljhandel

    Digital rengjøringsstyring sikrer topp rengjøringskvalitet på «Welle7»

    Det urbane konseptsenteret «Welle7» tilbyr en blanding av forretning, underholdning og shopping som er unik i Europa. Åtte etasjer, totalt 14 000 kvadratmeter, og 3000 besøkende på toalettrommene per dag snakker for seg selv. Senterleder Migros Aare bestemte seg for å implementere det digitale verktøyet for digital rengjøringsstyring, Tork EasyCube™, da han ble stilt overfor oppgaven med å sikre best mulig kvalitet på rengjøringen.
    Jeg mener at Tork EasyCube™ er et viktig bidrag til at kundene føler seg bra gjennom hele besøket hos oss.
    Lukas von Känel
  • Kontor

    Tork Easycube markerer en ny epoke innen rengjøring

    Takket være driftsledelsesprogramvaren for datastyrt rengjøring, er tiden det tar å rengjøre toalettrommene i World Trade Center Amsterdam (WTC) redusert med 27 %, mens tilgjengeligheten på håndtørk og toalettpapir har gått opp til nesten 100 %. Som et resultat av dette har antallet klager blitt redusert til et absolutt minimum.
    Tork EasyCube® lar oss forbedre kvaliteten mens vi holder kostnadene nede, noe som er en svært unik kombinasjon i rengjøringsbransjen.
    Edo den Hertog
  • Sportssenter

    Unngå klager med smarte toalettrom

    Når vi gir idrettsopplæring av høyeste kvalitet til én million besøkende hvert år, teller hver minste detalj. IKSU-idrettsanlegget i Umeå er på 22 000 kvadratmeter, og har alt fra treningsrom og svømmebasseng til klatrevegger og innendørs sandvolleyballbaner. Det betyr også mange toalettrom. Det er derfor det største idrettsanlegget i Norden velger smarte toalettrom, noe som eliminerer klager og gir en helt ny rengjøringslogikk.
    Tidligere førte bare én av fire dispensersjekker til refill. Dette var en repeterende rutine, der jeg alltid måtte sjekke over alt. Nå vet jeg nøyaktig hva som må gjøres ved å se på nettbrettet som er festet på rengjøringsvognen.
    André Söderberg
  • Kontor

    Tork EasyCube® leverer enestående rengjøringskvalitet

    En reduksjon i antall rengjøringsrunder fra 90 til 68 per dag, 100 % tilgjengelighet av toalettpapir, såpe og håndtørk, og også økt kundetilfredshet – dette er resultatene Unilever i Hamburg har oppnådd ved bruk av Tork EasyCube, vår programvare for driftsledelse®.
    Tork EasyCube® har latt oss forbedre nivåene av kundetilfredshet i tillegg til å øke effektiviteten.
    Marc Mrotzek
  • Fornøyelsespark

    Hvordan berg-og-dal-baner og intelligente toalettrom fører til fornøyde besøkende

    På Gröna Lund, blant karuseller og berg-og-dal-baner, finnes det 80 toaletter som besøkes like ofte som attraksjonene i parken. «Toalettrommene er generelt sett der vi gjør både det første og det varige inntrykket, så de er veldig viktige for oss», sier Park Support Manager Dragica Novacic. Bilde: Gröna Lund
    Fra en situasjon hvor toalettrommene fikk bemerkninger fra besøkende, scorer vi nå høyere enn noen gang på kundetilfredshet.
    Dragica Novacic
  • Fornøyelsespark

    Tork EasyCube har endret alt

    Ikke bare har Tork EasyCube™ gjort rengjøringsjobben morsommere, men gjestetilfredsheten ved toalettrommene på Furuvik zoo og fornøyelsespark er bedre enn noen gang. «Jeg kan bruke mindre tid på å passe på rengjøringen mens jeg faktisk har mer kontroll», sier Park Support Manager Kajsa-Lotta Halvarsson.
    Jeg kan bruke mindre tid på å passe på rengjøringen mens jeg faktisk har mer kontroll
    Kajsa-Lotta Halvarsson
  • Kommersiell

    Bruk av Tork EasyCube® og datastyrt rengjøring i Londons travle bygninger

    The Blue Fin har en fremtredende beliggenhet ved Thames’ Southbank, og er et ikonisk, 46 500 m² stort landemerke over 13 etasjer, utviklet i 2007.
    Arbeidsstokken vår er svært rutinert, men Tork EasyCube® hjelper dem med å fokusere tid og anstrengelser på oppgavene som betyr mest. Driften vår på tvers av 46 500 m² er kompleks i seg selv, og Tork EasyCube® hjelper oss med å opprettholde kontrollen og ta oss av klagene før de oppstår.
    Angelina Hadj-Lazib
  • Zoo

    Bedre apestreker med kundesentrert rengjøring

    Apenheul Primate Park i Nederland har, ved bruk av den digitale rengjøringsløsningen Tork EasyCube™, klart å løfte rengjøringskvaliteten og redusere antall klager betydelig på bare én sesong. Men løsningen skaper også en mer langsiktig endring i tankegangen til personalet på Apenheul.
    Jeg ble overrasket over at Tork EasyCube kunne endre måten vi tenker på. Nå som vi er vant med systemet kan vi ligge ett skritt foran. Hvis du setter pris på kundene dine, må du prøve dette systemet – det vil få deg til å tenke som dem.
    Erwin Cheizoo
  • Fornøyelsespark
  • Detaljhandel
  • Kontor
  • Sportssenter
  • Kontor
  • Fornøyelsespark
  • Fornøyelsespark
  • Kommersiell
  • Zoo

Tumbnail

Tork Matic® Dispenser Håndtørk Rull hvit

551000

Tumbnail

Tork Xpress® Multifold Håndtørkdispenser

552000

Tumbnail

Tork PeakServe® kontinuerlig håndtørkdispenser

552500

Tumbnail

Tork Dispenser Skumsåpe – med Intuition™-sensor

561600

Tumbnail

Tork Dispenser Mini Jumbo Toalettrull

555000

Tumbnail

Tork SmartOne® Mini Toalettrulldispenser Svart

681008

Tumbnail

Tork Dispenser Jumbo Toalettrull

554000

Tumbnail

Tork Xpress® Multifold Håndtørkdispenser

460004